på grund av damm?!

Hej igen!


Nu har vi grovstädat i köket, under, bakom, på, överallt. Det känns riktigt skönt nu efteråt med tanke på hur det såg ut under skåpen och diskbänken där det sitter skivor för och där man inte städer varje dag direkt. Kanske detta kan bero på min torrhet i munnen/halsen de senaste dagarna. Har fått tuggat tuggummi, druckit massa vatten, te, halstabletter osv, och inget hjälper mer än bara lite för stunden.


 

 


 Eftersom jag är kvalster allergiker, har astma och är extra känslig så har jag kommit under fund med att det troligtvis har att göra med hur dammit det var under bänkar och de svåråtkommliga ställena. Vi får helt enkelt se om några dagar om det blir bättre.


Ska tvätta av mig nu och förbereda mig för morgondagen.

Ha en fortsatt bra söndagskväll.


Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0