Morgon mys!

Tjingeling!

Sitter här och myser med en kopp kaffe och en tyvärr lite för salt mannagrynsgröt :O men men har mitt kaffe iallafall <3 Denna morgon kändes ganska tråkig att komma upp till, så jag fick lov att mysa till det lite extra, tända ljus och låta förmiddagen bli en aning höstinspirerad. Tittar runt lite på höstens mode för att se om man kan få lite tips och inspiration.




Älskar dessa lövljus som jag fått av mamma. De är så mysiga att tända under hösten.


Och ja, Carro skulle ju komma hit idag, vi skulle dra till gymmet tillsammans, men så blev det icke. När men ej har motivation så går det helt enkelt inte. Men jag ska nog få henne till att bli motiverad :D Finns ju inget bättre?
Så jag tar det lugnt denna morgon, tänkte dra iväg runt 12-1, skönt för då är man nästan ensam där.

Ikväll ska jag iväg och träffa en kvinna som jag kanske ska börja jobba med. Vi får se hur det blir med den saken.


Ni får ha en bra dag så hörs vi säkert senare! =)

PUSS & KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0