Måndag!

Hej på Er!

Sitter här och väntar in Ensam mamma söker, det är så mysigt att sitta och titta på det, man kommer på sig själv flera gånger sitta och storLe, haha!


Idag har jag varit iväg till gymmet en sväng. Känns så himla bra att ha kommit igång ordentligt nu. 

Sen var jag iväg och besikta bilen vilket var mindre roligt, anmärkning på en fjäder som var trasig, så nu har jag en månad på mig att fixa de.


Fick hem min stora palett med ögonskuggor idag :D Nu har jag ALLA färger jag behöver. Lekte lite med färgerna förut, lägger upp några bilder här nedan. 

 

Svårt att få till en bra bild, men va kul det är att trixa lite med färgerna. :D
Vilken tycker Ni blev bäst?


Har ju klippt mig också ;)





Nu börjar Ensam Mamma Söker :D


 Vi hörs! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0