Vilken dag!

Hej hallå!

Okej, dålig uppdatering. Jag ska rapportera de senaste dagarnas händelser.



I helgen jobbade jag som sagt vid conventum under melodifestivalen. För att få en liten mer inblick i det hela tänkte jag ge en kort sammanfattning.
Uppdraget bestod av en så kallad gerillasampling under Melodifestivalen i Örebro. Jag tillsammans med fem andra personer ansvarade över samplingen för en av huvudsponsorernas produkter (K-RAUTA)..

Vi var ett otroligt skönt gäng som arbetade med det här under två dagar. Med mycket skratt, humor och mycket trevligt bemötande från många, är jag nu en arbetserfarenhet rikare. Vi har haft superkul och jag är jätte glad att jag sökte detta.

 











                   Tack alla för en rolig och lönsam helg!



När arbetet var slut på lördagskvällen fick det bli en snabbis hem och duscha, hämta upp Anna och sedan dra vidare till Alex bror där de satt massa folk. Vi hade riktigt trevligt och framåt midnatt drog vi oss till frimis för fortsatt festande. Kvällen blev med andra ord lyckad förutom att Anna slarvipanna gjort sig av med sitt legg och kom därför inte in på krogen, mindre roligt!









nog om helgen..

Ingen kan ha missat det fina vädret idag. För mig finns det inte något annat alternativ än att gå ut en sån här dag? Så jag tänkte ta en riktig powerwalk. Sen ska jag försöka fixa hit crosstrainern som jag tjatat om länge nu.


Vi hörs senare. Ta vara på dagen, sitt inte inne när det är så fint väder! =)

PUSS&KRAM 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0