uppdatera mera!

jaha, ska försöka få till något slags inlägg nu.
Har verkligen inte haft lust att blogga på sista tiden, varför vet jag inte? men eftersom ni blir så frestade av att läsa min blogg så gör jag det nu. =)

Vad har hänt då?

Har varit och grillat/fiskat med alex, carro och marvin..








Var en tripp till Skåne/Ullared med Anna. :)

















såhär glad var Anna efter ca 6-7 timmars shopping och typ 4 kassar i baksätet. =)


men så dog den ljuva stämningen när vi gjorde upptäckten att vi åkt typ 20mil åt helt fel håll :) så de var bara att vända! =) men humöret blev på topp igen efter att vi tankat och därmed blev med på film som: blondiner som tankar bilen. :)


Tillslut kom vi till den vackra bokskogen <3 då förstod vi att vi kommit till rätta. =D


kvällens aktivitet blev att grilla korv till småbarnen och själva fick vi typ oxfilé =)

senare blev det Skånsk förfest :)
 

dag 3 tog vi oss en tripp till Helsingborg.











Tyvärr svek vädret oss så de fick bli att sitta på värmebänkarna och äta glass. :)


Och så var det dags att säga hejdå till korna :)



haaaa, lagom nog blev det slagsmål mellan korna, och några satte på varann..

Packning för hemfärd. Anna var taggad att sitta som en sardin i 45 mil =),




andra var inte lika taggade när det gällde att packa in i bilen efter vårat besök på Ullared och ytterligare 10 kassar med prylar.. :P + en farmor med bagage och rullator.


Jag: så nu är det bara rullatorn kvar.. :D

och ett sista stopp i Motala.



En mycket trevlig resa iaf! =)


Sen ska jag väl nämna att jag tagit körkort under denna tid. =)





I fredags tog Carro och Jocke studenten, dock glömde jag tydligen bort att jag hade en kamera, så de blev tyvärr inga bilder. =(


Nu ska jag iväg och fixa lite grejer =) SE YAA!

PYSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0