söndags mys

Hejsan!
Idag känner jag för en riktig slappardag. Vi var iväg och käkade helgbuffé på pacos idag. Högt betyg till dem! (Y) 




Igår åkte vi en sväng till jysk och länsade plåndboken lite. Sen passade vi på att gå in en sväng på coop och handla lite mat till kvällen. Det fick blev tacokväll med alla tillbehör =). Sebbe kom över och åt med oss. Senare kom även Carro. Vi drack några glas vin och språkade fram till runt klockan två in på dygnets mörka timmar. Mycket trevligt hade vi.

Någonting man kan göra om man är uttråkade är att skriva ner massa frågor om sig själv och låta kompisen svara på dessa för att se hur bra man känner varandra..
Det brukar jag och Carro syssla med när vi har brist på annat, och jag måste säga att vi kan varandra näst intill helt. Blev förvånad över att jag kunde så mycket som jag kunde när vi gjorde detta igår, å andra sidan är vi ju så tajta så det är närapå självklart att vi ska kunna nästintill allt om varandra. Carro lyckades till och med pricka in mina sista slutsiffror :D Dessutom kan vi rabbla upp alla namn och åldrar på varandras släktingar med respektive och barn hit och dit. Tycker det är rätt fränt =D




Ska titta på en film nu som alex har fixat =)
Hörs senare.. pusspuss



Kommentarer
Postat av: carro

mycket trevligt kväll =)hade tydligen spelat in när vi snackade, du ska få höra haha. <3

2010-02-28 @ 22:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0