längtan

Sitter och tittar igenom gamla bilder vilket betyder minnen..
När jag sitter här och tittar som mest kommer jag på att jag saknar min evelojn massa, kom hem nu! :( <3 har nog med mardrömmar om dig.. Kom och ge lite ljus i vardagen, du är en människa som vet hur man livar upp dystra dagar.
Jag hoppas att du håller ordet om att komma hem till sommaren. Då har vi massa att ta igen! :D Hälsa LONDON <3
 


Du är sockersöt, och vem älskar inte socker? :D <3

Herregud vilket smörigt inlägg :D haha!


Pratade med läkaren förut. Det lät icke bra men hon trodde det handlade om stress som jag sa. Har i villket fall fått en tid på måndag för ekg prov och lite annan grundig undersökning. Hon uppmanade mig om att vara ledig i helgen och bara ta det lugnt, så jag fick ringa upp jobbet och sjukskriva mig hela helgen :( buhuhu.. Så nu återstår det bara Vila Vila och Vila.. Ska leta på någon bra bok som jag kan börja läsa. Kanske är rogivande? vet inte..



Vi hörs senare iaf. =)
Krambanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0