haha :D

Hejsan!

Precis hem kommen från jobbet. Skönt att slappna av lite och bara vara.
På grund av det fina vädret är jag på relativt bra humör. För övrigt, trött och sliten. Känner mig inte helt och hållet bra än efter allt, men fortsätter vädret såhär så kan det säkerligen bli helt okej.



Här om dagen gjorde jag och alex sushi. Vi båda blev djupt imponerade av resultatet då det smakade precis som en beställning på restaurang. Så våran nya grej är nu mera sushi, enkelt att göra när man väl kan, relativt billigt och oerhört gott!


Inte i klass med restaurangerna till utseendet men ge oss lite tid så ska ni se ;)

Till alla hjärtans dag tog vi det riktigt lugnt. Gjorde iordning en lite fisk inspirerad tallrik, sen satt vi framför tv hela kvällen. Det var riktigt skönt att bara vara hemma och mysa. Dessutom köpte vi varsin enorm godispåse så vi satt med uppemot två kilo godis och svulla. Hur gick det för samvetet? Äsch vem bryr sig :D orka vara sån där fjortis som måste träna tre timmar för man har ätit en glass hehe. Tycker ni att jag är tjock så tyck de, för mig är det oväsentlig för jag vet att jag inte är de :)






OCH till alla de som sitter och trycker ner andra på sina bloggar..
Det är riktigt synd om dessa.. Att man kan sitta och trycka ner andra för att stärka sitt eget självförtroende? vem är man då? Det tyder på riktigt dåligt självförtroende. Dessutom är det mycket snack om operationer hit och dit av dessa personer. Duger ni inte som ni är? varför gnälla på andra då.? Låt var och en få leva som de vill!
Så till alla Er som trycker ner andra på bloggen, Brinn i h**v**e! :D




haha,
aja ska göra lite annat nu :D

hörs!
haj haj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0