trött som en katt

Hallå gott folk!

Jag är helt utmattad av allt jobbsökade för dagen så jag bli kortvarig idag.

Jobbat idag. Slutade klockan tre, hem och lagade mat åt la familija, de blev riktigt imponerade av min goda kost, måste erkänna att jag är bra på att laga mat =D mycket kan bero på att jag bor tillsammans med en mycket väl matlagningskunnig snubbe, där jag har lärt mig. 


(grillkväll hemma hos Anna i sommras, haha)

Efter de var jag tvungen till en liten tupplur. Mamma kom in runt halv åtta och fick liv i mig då jag antog att det var morgon och att jag hade försovit mig pga inget alarm på mobilen. Så jag hoppade upp ur sängen och till min stora glädje insåg jag efter ett tag att det fortfarande var kväll och allt var frid och fröjd :)

Så jag kunde sätta mig i lugn och ro och börja söka lite jobb som stod på planeringen. Där emellan kom mammsen upp med en semla + varm mjölk, (så den ska serveras för bästa smak) =) . Nu är jag klar med både jobbsökandet och smaskandet, så jag är helt klart tillfredsställd.


Jag och Sofia - studenten 09, vad annars? :)

Nu ska jag göra mig klar för sängen, sen blir det en film som ni vet.
(det blev ingen bok igår, istället somnade jag till "Eva & Adam" ;) 

Jag säger godnatt nu!
Vi hörs imorgon. Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0