hemtrakterna.

Hemma hos föräldrarna igen. Det blir oftast så att det är då jag har tid och lust att skriva lite.

Idag har jag varit hos min jobb coatch och övat på anställningsintervjuer. Det behövs! Det lär bli en del sådana jag kommer få gå på här den närmsta tiden, så det var kanon bra att vi kunde öva lite på de. Kommer att upprepas för att nå bästa resultat tills det väl gäller.


Hemfärden blev smärtsam då värmen i bilen var ur funktion och dessutom tvingades vi ha ett fönster öppet för att slippa igenimmade rutor. Härligt! Inte nog med de så strejkade bilen ännu mer då motorn blev för varm var 50:e meter så det var bara att stanna och kyla ner den gång på gång.
När vi tillslut kom hem var jag stelfrusen som en isbit, känslolös och blå, men både jag och pappa har varma hjärtan och skön humor i de värsta situationerna, så vi klarade oss bra i kylan :-)
Jag slängde i mig lite var mat på en gång. Mamma mat <3 sedan blev det ett varmt bad för att återfå min kroppsvärme. Nu sitter jag med tända ljus och nerkrypen i min sköna mjukisdräkt.







har man lila sängkläder, måste man ju självklart ha ett lila siden nattlinne också :D





en sliten liten böna. =)


Börjar klockan sju imorgon bitti så jag tänkte dra mig till sängen straxt. Leta på någon bra bok som man kan börja läsa kanske? men bäst trivs jag att somna till en film eftersom jag är lite beroende av ljud för att undgå min tinitus. That´s it!

Väntar på roliga besked :D återkommer om det lite senare.

Vi hörs imorgon! Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0