Lördag!

Det var riktigt skönt att få sova ut i morse, inte ofta man får göra de nu mera.
Idag ska jag till brorsan och fira honom, Grattis till Magnus! =)
Innan dess ska vi hinna med en hel del. Ska börja med att slänga i en tvätt i tvättmaskinen, sen ska vi till willys och storhandla och sedan uträtta några andra ärenden.

Igår hade vi planer på att dra ut och sätta oss på något uteställe men det slutade med hemma mys med film och godis. :) sånt gillar jag..



Imorgon är det alla hjärtans dag, vad har ni för planer då?

Själv vet jag inte riktigt vad vi ska göra men självklart blir det en heldag med Alex. Vi har pratat om restaurang besök och bio men jag skulle nog tycka det vore mysigare att köpa hem lite mat som vi tillsammans slänger ihop någonting gott av och sen bara mysa ner oss i soffan och titta på en romantisk film, (det sista kommer dock inte Alex att gilla) så det blir säkert en skräckis eller liknande istället, haha. Men huvudsaken är ju att man är med varandra.







Har köpt ny telefon =) den har allt jag vill ha och lite till. Kärlek!




nej nu ska jag göra mig klar för att åka, vi hörs senare.
PUSSKRAM

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0