depp

Hej!

Fan va deprimerande.. Allt började gå åt rätt håll och jag har känt mig helt okej i ett par dagar nu. Sen igår kväll var det som att allt rasade, då kom de tillbaka, hjärtklappningar, illamående, svårandning, panik. Inte blev det bättre under natten så det var bara att sjukanmäla sig från jobbet idag. Jag som Hatar att säga nej till jobbet, men jag insåg efter en lång predikan av mamma, att jag nog inte skulle gå ändå. Så nu ligger jag helt utslagen hemma i sängen med tunga hjärtslag, och känner mig så ensam. Jag har i alla fall tagit mig i kragen och ringt upp vårdcentralen för att få en slutlig diagnos för det här. Jag väntar på en telefontid, de ringer upp om ca en halvtimme. Jag hoppas de kommer fram till något. Det känns ju som att de lutar åt någon slags stress symtom eller panik ångest.


Jaja till något roligare nu..
 


Jag sitter och funderar på vad som händer framöver.. Man brukar kunna må bättre av att ha någonting att längta efter.


Den 21:a mars är hela släkten bjudna till Karlslunds Herrgård för att fira morfar, äta god mat och umgås...


Veckan därpå ska hela familjen + respektive på en heldag med massa skoj.
Dagen börjar med spa (där vi antagligen stannar ett bra tag) Framåt eftermiddagen går vi ut och äter och senare ska vi på konsert med Qween.


Vi alla fick de i julklapp av far =)


Jag Längtar! :D


Den 1:a juni flyttar jag och Alex tillbaka till lägenheten på kungsgatan.


Under sen sommaren tar jag och snubben min en tripp till Kroatien igen. Underbart!





Har riktigt tråkigt så blir säkert en del bloggande idag..
Vi hörs om en stund, tänkte slänga i mig något att äta.

PUSS

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0