Underbara fredag!

God morgon härliga fredag! :D

Trots att det är grått och mulet ute, att jag vaknade upp ensam i sängen imorse och att det dessutom ser ut som ett bombnedslag här hemma,
så är jag på strålande humör!! =D



Igår var en överraskningarnas dag. Allting känns en smula lättare/roligare nu.
Tänker ej gå in på några detaljer idag heller, Ni får veta mer när tiden är mogen. =)




Just nu ligger jag i sängen en aning nyvaken. Funderar på vart jag ska börja i all röra, men jag känner att badrummet är nog första prio nu. Fast först måste jag ha lite mat i magen.
Igår var vi och, (tro mig) storhandlade, så nu finns allt jag kan tänka mig och massa mer i matväg, därför blir det ett svårt val till frukost idag.

Jobbar kväll idag, så hinner som sagt städa och greja hemma innan jag åker. Sen har jag faktiskt sett till att vara ledig hela helgen så man för en gångskull har chansen att hitta på något skoj.



Vi hörs nog senare mina vänner..
Ha en kanon bra fredag!
Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0