Fredag ja!

Hallå hallå!

Idag känns det som en riktigt seg dag. Vädret är bu o blää och jag är jätte slö, uttråkad och totalt matt.

Jag har iallafall vart iväg till Willys och handlat, slängt i lite tvätt i maskinen, käkat, plockat lite här och där, och nu ligger jag i sängen o huttrar..
Lite små farligt att sitta och klicka runt på nätet, man hittar bara massa saker som man vill köpa. Men nu tänker jag sannerligen ta mig i kragen och vänta till Ullared.



Ja precis, jag och Anna tänkte ta oss en lite tripp i Sverige under Kristi himmelsfärdshelgen. Vi åker ner till Skåne och gottar oss. Då passar vi såklart på att besöka Ullared, JiPpPIii! Frozzaa <3 Jag längtar såå.

På söndag fyller någon år, närmare bestämt min Mor. Det innebär att imorgon tar jag med min man ut på landet där vi tänkte tillaga något delikat och överraska mammi efter hennes teater besök. Mer om de imorgon..



Ikväll blir det hemma mys. Vi tänkte slänga ihop lite käk och tillbringa större delen av kvällen framför tvn. I kvällens talang program kommer min föredetta svensk/engelsk lärare (Helena Salo) att delta, riktigt spännande, så det är något som Inte kommer missas för min del.

Har inte så mycket mer att rapportera just nu.

Ha det bra!
Vi hörs, pyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0