långfredag

Hallå där!

Kom hem från jobbet för en lite stund sedan. Vilken underbart skön arbetsdag vi hade idag och dessutom ett strålande fint väder från och till. Marken har äntligen vågat visa sig under all snö och blommorna får liv. 
Man ser verkligen hur alla mår så mycket bättre när våren kommer. Var ute i trädgården en stund nyligen, då satt jag och iakktog våran katt, o guudunderbart de är att se honom så full av liv. Tror han blev deprimerad tillslut av att sitta inne under den långa vintern. Nu hade han så mycket glädje och livslust. Njöt av varenda sekund. 



jaja slutpratat om katten :)

Imorgon jobbar jag dag, sen hem till föräldrarna på påskmiddag. Även några goda vänner och såklart min hjärtevän kommer på tillställningen.. Så jag tänkte hjälpa mammi med dukning och sådant stök senare. Först ska jag ut och dra ett varv i spåret med bror min. (måste börja öva till vårruset) Folk som sitter inne i sina hem idag måste vara djupt deprimerade! Ta vara på solen..!


Jag avslutar med en bild på min bror, mig och mamma. ( ett tag sen ;] )

Vi hörs senare..
Ta hand om Er!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0