Jag ger Er lite av min lediga tid

Men hallå där!

Jahaaa, och eftersom alla tjatar hål i huvudet på mig om att jag ska uppdatera denna härlighet så tänker jag nu ta mig en stund av min dyrbara tid till att skriva några rader om de senaste händelserna så att Era liv kan bli fulländade..

För 75 år sedan, den 22a mars, föddes vår underbara morfar, farfar, far, svärfar, gammel morfar mm. Detta firade vi nu på Karlslunds herrgård söndagen den 21a mars. Och tänka sig, hela tjocka släkten var faktiskt med.














Veckan därefter var jag isolerad i mig själv då jobbet kallade var dag.
Under min enda lediga dag, Lördag, var det dags för den efterlängtade "familjedagen", (en julklapp från mor & far till alla oss barn med respektive.)
Den började på G-viks relaxavdelning där vi hade det allmänt skönt, drack vin, solade, bubblade och slappnade av fullständig.. Vidare drog vi till Bamboo där vi käkade mat och njöt av familjestämningen. Därefter rörde vi oss till Comventum där det vakades konsert, inte mindre än Killer Queen. Hela dagen vart super lyckad, hoppas på fler sådana julklappar. =D



 





 








 







Sen var det slut på de roliga då en ny vecka började och jobbet kallade igen. Så nu sitter jag här, på min enda lediga dag för denna vecka, och ger Er en stund av min världefulla tid.

Jag ska försöka skriva lite oftare, men med förståelse om att jag jobbar mycket och gärna vill hinna med sånt man aldrig hinner när man jobbar, så blir det antagligen ingen daglig uppdatering just nu. men desto roligare blir det när jag väl skriver ;-)


För övrigt fick jag en tavla av Samuel för några dagar sen. Det roliga med tavlan är att den har en liten historia bakom sig. Samuel är såklart fotografen bakom kameran, och bilden användes i en fototävling där den kom 11 av 107 bilder. Så de var ju roligt =) och tack så mycket för canvas tavlan Samuel!


 
Nu ska jag möta upp Carro och gå en runda, sen jobbcoatchen och vidare hem till Anna där även Jessica kommer att befinna sig. Där blir lite mat, massa glädje och tjejsnack men även floder av tårar då vi ska "ta farväl" av Jesse som flyttar ifrån oss för en lite skithåla i ingemansland :( men de blir nog bra! =)

Vi hörs kanske senare, annars vet Ni vart jag håller hus iaf! =) Ha det fint!

PUSS & KRAM 


Kommentarer
Postat av: Samuel

Hej!

Roligt att du tyckte om bilden.

/samuel.

2010-04-02 @ 05:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0