Träningen är igång

Hallå där!

Vaknade till fint väder idag igen. Det går åt bättre tider, snart är det sommar. =) Man får massa vårkänslor av att vara ute iallafall..

Nu har jag äntligen tagit med i kragen och fixat gymkort. Så igår var jag iväg och simmade 1km, idag blir det ett gympass, men först ska jag upp på stan och köpa ett par riktiga träningsskor. Det är ju väldigt viktigt att ha bra skor när man tränar..
Har lite träningsvärk i armarna sen gårdagen, men så ska det va, då känns det att man har tränat. Jag har ju så sjukt dålig kondition just nu, så det ska bli intressant att se hur det kommer att utvecklas.

Jag skriver nog mer sen, måste kila iväg nu.

Ha en bra dag!
KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0