Påsken är över!

Hej mina vänner!


Nu är påskhelgen över och där med det soliga vädret =(
Jag har iallafall haft en bra påsk. Jobbat hela helgen vilket betyder massa PENGAR!

I lördags dukade vi upp påskbord på jobbet, och eftersom solen sken var det självklart att vi satt ute och fika på eftermiddagen. Massa vårkänslor.!!
Efter jobbet mötte Alex upp mig så drog vi hem till mor och far där det även där hade dukats upp massa mat. Det blev en mysig kväll tillsammans med nära och kära..


Påskhöna gjord av Solverig Petrovic.
ARTEA KERAMIK OCH DESIGN

Igår kväll var vi bjudna hem till Alex mamma. Som den duktiga kokerska hon är, bjöd hon på lax och massa godsaker som förrätt, till mat fick vi lammkött med tillbehör och till efterrätt serverade hon pannacotta. Högsta betyg till allting!
Det blev en trevlig kväll med hans familj. När vi kom hem deckade vi ganska så direkt framför tv:n.




Peter var såklart också me!


Den duktiga kokerskan, även kallad solveig.





Det fick bli en titt i familjealbumet också =)

Nu sitter vi i Solveigs verkstad. Alex skulle hjälpa henne att fotografera all keramik.
Själv är jag jätte trött och skulle helst vilja gå hem och lägga mig. Sov så oroligt inatt.. Så jag antar att vi kommer slöa större delen av dagen idag.

Vi hörs nog senare.
pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0