Grattis Anna <3

Idag hurrar vi för Anna som fyller 19år! Grattiis! <3
Hoppas du haft och kommer att få en fortsatt underbar dag!





Idag har det varit en såndär riktig slappardag. Seg som jag var efter gårdagen mös jag ner mig framför tvn och tittade på massa avsnitt av ensam mamma söker. På eftermiddagen tog jag och Alex en sväng till willys, sen hem och gjorde iordning tacos, suveränt!

Gårdagen var mycket trevlig, kul att träffa alla vänner igen, kändes som att vi hade så mycket att prata om men för lite tid. Vi kom iaf fram till att vi tjejer borde unna oss lite mer tid med varandra, vi har blivit sådana soffpotatisar allihopa.








__________________________________________________________________________________

Tack så jätte mycket för alla fina presenter! <3

Inte ens min Londonbabe glömde bort min födelsedag. Ett kuvert skickat från London med ett par strumpor som jag drog på mig på en gång och nästan vägrar dra av mig för jag älskar dom! :-D Ett gulligt kort och såklart en godisrem :-*
Tack Evelina! <3 



Ska titta på film nu, vi har massa nya filmer så de blir extra kul då.
Höst = mycket film mys.

Vi hörs, Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: evelojn

AAAH jag ville sa garna vara dar! Jag saknade er alla extra mycket pa din och pa annas fodelsedag :( <3 forresten, det skulle vara tre godisremmar i kuvertet, ville rakade visst ta dom andra tva tydligen....

2009-10-26 @ 13:50:08
URL: http://evelondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0