29/10

God dag!

Sitter här i min ensamhet men måste erkänna att det känns väldigt skönt att få lite lugn och ro ett tag. Det har varit mycket stress sen vi kom hem. Har även känt mig dålig de senaste dagarna, tryck i huvudet, yrsel och illamående, men jag får avvakta några dagar till och se om det avtar.

Nu har vi börjat fixa för fullt på övervåningen där vi ska bo. Det är hur mycket som helst att gå igenom och sortera men jag tror att det kan bli riktigt bra. Har tittat lite på soffor också, dock känner jag mig förvirrad och vet inte vad jag vill ha. Hittade några snygga soffor men jag får beslutsångest. 

Idag har jag en hel lista med saker att göra och jag känner mig så motiverad att fixa massa grejer. På dagen ska jag även hinna med tandläkaren, känner mig något stressad.

Igår var jag och Alex hos hans bror och fika. Sen tvingades jag titta på när dom lekte med sina mina flygplan "hahA" Som ett barn på nytt när dem får leksakerna i handen.





Tidigare på dagen var vi ute på promenix, det var så underbart väder.





Jag pratade lite med Anna här om dagen om London resan, vi börjar bli riktigt taggade nu så det kommer nog att bokas snart. Bara Jessica kan ta och plocka bort de där hämska halsmandlarna så drar vi med en gång.

Det går rykten om att det är halloween på lördag, vi har några allternativ att välja på men vi får väl se vad vi hittar på, ska iaf vara med Anna och Jessica. =) 

Nu måste jag skynda mig att damsuga och fixa lite här innan jag ska iväg till tandis, sen åker jag in till stan och möter upp Alex. Vi måste hämta en säng och greja lite. Vi hörs senare..


                                     mollimos <3


              Ha det så jättebra!
                                                Puss&Kram
                                                           NattiNatti


Kommentarer
Postat av: jozzzan

Vilka härliga höstlövs bilder :)



PUSSSSSS<3

2009-10-29 @ 14:33:06
URL: http://josephineemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0