2/10

Hejsan!

Jag gör en liten snabb uppdatering.
Idag regnar det här, ett litet smakprov på hur det kommer vara i Sverige, tråkigt. Igår satt jag och Alex och försökte varva super mario, var så längesen vi spela de, vi orkade inte varva det men vi hade jätte kul iaf! =)
Nu får vi dåligt väder ett par dagar sen kommer solen tillbaka och håller i sig iaf till 15 okt.



Carina, bläckfisken var ej levande när jag höll i den, men Alexander höll ju i den när den levde, den suger fast sig på huden med sina sugproppar.


Här lever bläckfisken och suger sig fast på Alex arm.

Alla som undrar så säger jag att jag kommer hem senast den 20 oktober, antagligen åker vi inom 1-2 veckor.


mina vänner.


Ha det fint vi hörs. Puss&kram


Kommentarer
Postat av: Mammi och Pappi

Hejsan!

Jag har tittat på alla fina bilderna igen.

Det ser helt underbart ut, så jag tror jag kommer ner och hälsar på.

Jag har nyss skrivet på din hotmail.

Många pussar och kramar från mammy.

Vi hör snart igen, var rädd om er.

Hälsa dom andra också.

2009-10-06 @ 19:05:24
URL: http://camelojn.blogg.se/
Postat av: Carina m familj

Halloj



Ja ni verkar ha det så mysigt. Idag hade vi faktiskt väldigt fint väder, solen har strålat och ingen storm här på närke slätten..



Här knegar vi på och grabbarna går i skolan, har turligt nog två duktiga killar i skolan. På fritiden spelar dom fotboll och innebandy, så vi har inte heller några fritidsproblem;)

träningar i veckorna och matcher på helgerna :)

Visade min pappa din blogg han skulle visa den för sin bror, för han och hans fru ska ut på en långresa med transsibiriska järnvägen. Han hade pratat om blogg eller hemsida men visste inte riktigt hur det fungerade eller hur man gjorde.



Häromdagen halkade Timmie i duschen innan gympan, fick hämta honom i skolan, han har fått en riktig blåtira, ser ut som värsta boxaren..han varit på krogen säger han;) undrar vad han har för uppfattning om kroglivet :)



Nej nu är det dags att åka o hämta innebandy lirarna. Mika är ute med din pappa och herrklubben, stockholmsgubbarna skulle komma i helgen.



sköt om er så ses vi



kram Carina

2009-10-09 @ 19:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0