Halloween

Justja, igår var det halloween vilket innebär..?! mmmh Maskerad :-D Vi hade förfest hemma hos oss. Trevligt trevligt! Sedan begav vi oss till hertigkarlsallé på en fest, vi hann mingla där en stund sedan gick vi över gatan till en av tjejernas broder där festen fortsatte. Till min stora förvåning lyckades det va Benja min vän som ägde den mysiga lilla vindsvåningen? =) Kul att träffa gamla vänner.
När klockan närmade sig midnatt, närmade vi oss också frimis. Så vi gick in och gav allt de sista två timmarna. Träffade också vikarierna som var ute, riktigt trevligt! Natten slutade med andra ord bra! Tack för en trevlig kväll!

Nedan följer lite bilder från kvällen och på vår otroligt läckra outfit :D





















Idag mår man som man förtjänar.. Faktiskt inte så farligt, känner mig dock hungrig men kylskåpet är nest intill tomt. Jag får väl försöka få liv i snutten så vi kan dra och käka någonstans.

Hörs senare ha det bäst!
Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: J <3 C

HAHAH ja det va ju lite kul :P folk hade ju kul åt det vilket fall kan jag säga ;D ahhah gick och tog på dom och hade sig ;P ahahha



MISS YOU <3

2009-11-02 @ 23:35:52
URL: http://josephineemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0