jahopp

Hejsan!

Vill börja med att skänka en tanke till min pappi då det är farsdag idag. Han har blivit lite uppvaktad för tankens skull, annars brukar vi inte ta det där med fars - o mors dag så stort direkt, det är rätt så överskattat. Ska man behöva ha en speciel dag för att tänka på sin mor o far? för att göra något extra för dem. Nej, jag tycker man ska kunna göra de ändå, utan några bestämda dagar. Men jaja de är väl lite småkul med udda dagar.

Är ute i odensbacken ikväll, har jobbat idag, ska jobba imorgon och även tisdag, så jag blir kvar här ute ett par dagar. Mamma (speciellt) tycker de är skönt att ha mig hemma då och då, de blir så sällan nu för tiden så de kan vara mysigt att vara här också ibland, dock mindre mysigt att sova ensam, inte ha någon att laga mat tsm med, ingen att tjaffsa med, ingen att krypa ner i soffan med, ingen att diskutera meningslösa saker med, ingen trygg famn att ligga i och ingen man kan tala om för hur underbar en person kan vara och hur lycklig denna person gör mig.. 

                                   Jag saknar dig gubben!


       Har aldrig känt mig så full av liv som när jag är med dig.


 men jag har lärt mig att inte ta någonting förgivet..
 Det ända jag vet är att jag inte vill vara utan dig.

Kommentarer
Postat av: jozzan

egentligen har du rätt om far & morsdag. :)



& jag kan berätta att jag vill också ha någon att mysa och laga mat och allt underbart med :/ saknar sånt nu.. vill hitta en kille ;D thihi.. men inte så lätt att hitta den rätta kanske.. men den dagen kommer för mig också (A)



LOVE <3

2009-11-08 @ 23:22:31
URL: http://josephineemilia.blogg.se/
Postat av: caroline

vad fint skrivet :) glad att det är ni 2! =)

2009-11-09 @ 16:29:55
URL: http://carline.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0