sista tiden

Hejsan!

De va inte igår, har tänkt uppdatera länge men har helt enkelt inte hunnit. Det har hunnit hänt endel och snart är vi tillomed inne i december, dvs inte långt kvar till jul. Första advent på söndag, har ni hunnit adventspyntat något än? Jag tog fram ett par adventsljusstakar idag iaf, så lite julstämmning kan spridas. Längtar tills det är dags att ta fram julgranen och klä den. =)

Jag har som sagt hunnit med en hel del sen jag skrev här sist, har dels hunnit med att fira endel födelsedagar.. 

Robin fyllde 22 år den 21 nevember, de firade vi med god mat och lite paket. Samtidigt passade vi på att fira pappsingen som fyllde den 25 november, lika bra att slå ihop de! (Dock fick pappsen frukost på sängen på sin födelsedag såklart). 

 


Min present till pappa var en fotokalender vilket verkligen uppskattades.
(det är ett bra julklappstips för er som har brist på ideér, väldigt roligt att både ge bort och få.)

Nästa firande var Joan som fyllde i november. Äntligen fick jag passa på att gå på husvandring och kolla in deras nya villa, Mysigt värre! De bjöds på smörgåstårta och massa gott till. Det var kul att få träffa mina bröder och morföräldrar vilket jag inte gjort sen innan jag åkte till Kroatien. (nästan pinsamt)





De tredje födelsedagsbarnet var Leo. Henne firade vi i onsdagskväll. Där bjöd hon, inte bara på sig själv, utan också på massa god mat, tipspromenad, alla möjliga knasiga kortspel, exempelvis sanning&konka. Ju mer vin/sprit som dracks, ju värre saker erkändes och gjordes. Otroligt rolig kväll!









Vi har även hunnit fått sakpligt ordning i lyan. Det blev rätt mysigt tillslut, jag stormtrivs nu! =)

Här är lite bilder på sovrummet.







Ska straxt göra mig ordning för att dra till jobbet. Sover på landet ikväll, mysigt att umgås lite med familjen! Jobbar imorgon också, sedan är vi bortbjudna på fest imorgon kväll, låter lockande men vi får se vad jag orkar och hinner, jobbar till kvart över nio, sen ska jag ta mig in till stan och ut på landet åt andra hållet, vi får som sagt se vad det blir! =)

Nu har jag inte tid att sitta här längre, vi hörs!

P U S S & K R A M

Kommentarer
Postat av: Léoo

Härlig blogg Camelojn! Kikar lätt in här igen ;) Bilderna från min 19-års fest hade jag helt missat haha kul kväll vare! Gott nytt på dej KramKram

2010-01-03 @ 23:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0