hallådärköpblåbär

Var ett tag sen jag skrev nu, har vart mycket med jobbet och trött när jag kommit hem.. Idag fick jag äntligen sovmorgen, kändes kanon att få sova ända till kl 11.
Ska göra mammi en tjänst att tvätta hennes bil under dagen, sen måste jag verkligen städa mitt rum, bombaderat?
När alex slutar åker vi inåt stan, blir lite folk och partaj i alex fars hus, han är ju bortrest.

Igårkväll var jag, alex och mamma i skogen och plockade blåbär, mysigt även om de blev en snabbis. Senare blev det räkkväll med alla tillbehör. Eftersom vi hade sån överenergi efter allt kaffe på jobbet så stallde vi oss och gjorde blåbärspaj efter de.





´Häromdagen` gjorde jag och Samuel jordgubbspaj på jobbet, den blev kanon! =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA va söt du är på jobbet :D

2009-07-26 @ 15:26:07
URL: http://josephineemilia.blogg.se/
Postat av: Raggelito

dat some pimpin pie dere robbz

2009-07-26 @ 15:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0