jippi!

Idag känns allting lite bättre. Jag var på vårdcentralen igår och har nu fått reda på vad som var fel -> käkar penicilin.
Sen är jag ledig idag vilket gör dagen ännu bättre, jobbar för övrigt 6/7 dagar denna vecka. hmf..
Mor o far åker neråt västkusten idag vilket betyder föräldrafritt tills söndag! =) skönt sönt!

Häromdagen..
fick jag och anna för oss att dra in till stan efter jobbet, vi köpte med färdiggrillad kyckling, potatissallad och baguetter sen satte vi oss i en mysig park och åt o prata i timmar, sen började de regna såklart , så vi fick ´dra oss hemåt till våra gossar. Trevlig eftermiddag!

idag..
Var med pappa och lämna lite skit på tippen förut, första gången jag körde med släpvagn, men de var inte svårare än annars? bra att ha prövat på de iaf.
och Snart kommer herr P hit efter en dag på jobbet, antar att han kommer vilja vila en stund, får se om han vill visa sina kock talanger framåt kvällen och dra på grillen. ;-)
Nu ska jag ut o ta ett dopp i poolen tänkte jag, så fuktig luft idag, man känner sig så äcklig, bläää!

h ö r s   s e n !    =)


Kommentarer
Postat av: Malin

herr p? ;) saknar dig, får ses någon dag snart! <3

2009-07-16 @ 14:14:38
URL: http://mmalinnygren.blogg.se/
Postat av: c

jag mena alex. P står för petrovic ;) Saknar dig me! när har du tid o ses? =) <3

2009-07-16 @ 23:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0