upp och ner..




Har varit rätt så jobbigt de senaste dagarna. Deprimerad över skitsaker och ont i magen.. Tänk vad man kan misstolka någon, att man kan se saker på olika sätt.
Jag vill inte att de ska bli mer missförstånd men efter en lång och mysig pratstund så tror jag vi är överens nu.

Idag har jag jobbat hela dagen, känner mig helt trasig så trött jag är, börjar 7 imorgon. Tänkte glo lite på beck om en stund, sen somnar man väl nån gång. Har så svårt att somna nu för tiden, riktigt jobbigt!

nu? spela ? malin  ? :D


saknar honom..


Va bara tvungen att ta ett kort på våra söta små grodor som sitter vid poolkanten,
är dom inte underbara!? =D 



Kommentarer
Postat av: J

HAHAHA sötaste grodor jag sätt :P

men du tycker jag ska komma hem till dig någon dag & bada när du är lite små ledig eller så :D ta en drink i solen ;) LOVE <3 du jag ringre dig i morgon har haft fullt upp här nere i skåne :P så fantastiskt kul är det thihihih <3 :D

2009-07-13 @ 22:22:18
URL: http://josephineemilia.blogg.se/
Postat av: Malin

menade du mig? ;)

2009-07-16 @ 14:14:01
URL: http://mmalinnygren.blogg.se/
Postat av: c

ja de va dig jag menade malin :P vi kör nån spelkväll snart? =)

2009-07-16 @ 23:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0