lite smått o gott



Igår var en riktig slappardag. Kände mig nere hela dagen efter allt skit från natten innan.. Låg och glodde på film efter film, satt och bara såg ut på regnet genom fönstret, lika dött ute, endast regnet som silade ut från stuprören och några få förbi passerande människor i rusket.. suck. .

Till kvällen hade vi fått nog att bara ligga och slappa så vi gick ner till affären och köpte med lite gott, sen gjorde vi kanon goda landgångare! till de tittade vi på ocean`s twelve men somnade i soffan, så slutade gårdagen..



Idag? 
Kom hem kl 8 idag, alex skulle till jobbet så han skjutsade hem mig först. Sov till halv 1, var kommer min trötthet ifrån?
Ner och drack kaffe och pratade lite med farsgubben =) vek lite tvätt, plockade ur disken och lite sådant smått som man kan hjälpa till med. 
nu vet jag inte vad man ska hitta på,
något förslag på vad man kan göra en dag som denna? 


Kommentarer
Postat av: Jozzan

Hade jag vart hemma hade jag kommit till dig & myst <3

2009-07-11 @ 16:48:20
URL: http://josephineemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0