Laddat upp! =)

Nu har vi laddat upp med massa frukt och bär så vi kan göra massa frukt drinkar! :D

Jag sitter hemma hos alex med sebbe matte och alex, och nu kom jossan också :)
Vi tänkte sitta här en stund sen får vi se vad som händer senare, natten är ung!
Nu ska jag smaka på sebbes drink som han gjort, blåbär tror jag? finfint! =)




Bilder från kvällen..


Frukt och bär vi laddat upp med, nästan i klass med bilden åvan ;)



En glad och nöjd Josephine =)           En busig Matthias =)

 
En rökande Soffipropp  =)       och en..    lurig Jonas =)


och så några ego blids på Min rara fröken josephine och mig <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man ser ju på dom bilderna med oss på att mina ögon int emår bra :/ urs.



PUSS <3

2009-07-19 @ 13:53:30
URL: http://josephineemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0