18/7

Vill börja med ett STORT GRATTIS till Caroline som fyller 19år idag! tiden går fort och nu är du påväg in i vuxen världen! :O men som sagt, men är inte äldre än vad man gör sig ;) ! Grattis! <3


Kollage på Caroline från de senaste åren.



Jobbar delad tur idag, ska iväg snart igen. Kom hem kl 11 och sov en stund, sen upp och gjorde pastasallad.
Jobbar till halv nio sen får jag se om anna är sugen på att hitta på något? di visar sig :-)


Igår tittade jag på P.S I love you för andra gången, tror jag grät lika mycket denna gång. Har ni inte sätt den så rekommenderar jag verkligen den,
sorlig romantik / dram.

Kommentarer
Postat av: caroline

taaack :D<3

2009-07-19 @ 21:06:50
URL: http://carline.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0