20/12

Hejsan!

Nu närmar det sig jul med storm steg. Känns jättemysigt! Granen är klädd, julklapparna nästan klara, lite julpynt här och där och de bästa av allt, snön har kommit och lagt sig. Hoppas verkligen att den ligger kvar till julafton, men har väl svårt att tro att de ska smälta bort tills dess..










När jag kom hem från jobbet igår hade min käraste bakat baguetter som vi åt med massa gott pålägg. Sådant uppskattar man när man kommer hem från jobbet.



Jag och Cristana fick tårta igår på jobbet, chokladtårta, jag behöver kanske inte säga så mycket mer. (Y) Tårta fick vi även på Lucia då de kom och lussade på jobbet, en jättefin "gol jul tårta". Mycket mys runt jul, de gillar vi!






Idag ska vi uppvakta min kusin som fyllt 20år. Grattis Malin!
Jag vill också passa på att gratta Linda och Tobias till eran dotter!


Sover antalgien hos föräldrarna idag eftersom jag börjar kl 7 imorgon bitti, så jobbigt att behöva gå upp kl 5 när jag kan gå upp kvart över 6 om jag sover i odensbacken. Värt!

Ha de så bra så hörs vi! Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0