Andra advent

Nå.. Börjar ni få någon julkänsla än då? Jag måste erkänna att den kryper närmare och närmare för min del. Idag har vi städat och flyttat om i vardagsrummet, de blev jättefin. Vi fick till och med fram granen, dock ej klädd än. Man kan ju tycka att det är lite tidigt att ta fram den redan, men jag vill njuta av den mysiga julen så länge jag kan.

Igår bakade vi lussekatter och radion gick i ett med jullåtar, mysigt.




            Min duktiga man bakar som aldrig förr. =)

Var ute och gick med Carro i spåret förut, det var riktigt skönt att
komma ut och få en frisk promenad.
och medans vi låg och tittade på paradise hotel, gjorde alex pizza. Duktig han är..


                                   Super (Y)

Hoppas ni haft en bra andra advent.

Tänkte krypa ner i soffan nu. Ha de bra! Kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0