arlanda

Klockan är 05:17. Vi har just checkat in. Sitter nu och väntar vilket vi ska göra i 2 timmar till, boooring.. Det är väldigt lugnt här just nu, knappt några folk och inga affärer öppna. Så vi får väl slå på en film eller nåt sålänge för att dryga ut tiden.
Har nog inte riktigt fattat att jag ska åka idag men nu börjar jag bli förväntasfull.


Trött, ful o slisk bild men måste roa er med något :)

 Kommer sakna er mina vänner, men jag kommer höra av mig jag lovar! =)
Är väl tillbaka om ca 1-2 månader, då ses vi igen!

Ska som sagt försöka uppdatera bloggen med bilder och text så fort jag har tillgång till internet, så ge inte upp min blogg bara för att jag drar iväg! ;) De är här ni har koll på vad jag gör om dagarna i Kroatien.



Ska upp och ta en kaffe nu sen blir det nog en film, vi hörs! puss&kram <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

kommer sakna dig.. Kolla min blogg så får du se hur långt det har gått :D:D Puss puss <3

2009-08-13 @ 10:43:29
URL: http://lindaanygren.blogg.se/
Postat av: Jozzan <3

du är jätte gullig på bilden ju :)

faaaan så länge du ska va borta :(

<3333333333333333333333333333333333



2009-08-13 @ 13:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0