22/8

Hejsan alla glada i det fina svenska vadret? =) haha!

Själv sitter jag på ett internet cafe just nu, mycket svalkande for stunden med luftkonditionering, annars är det runt 35 grader varje dag, inte vart dåligt väder en enda dag, inte sätt regn sen jag var i sverige.

I forrgår var vi på Indiana, en jättefin restaurang och åt middag. 
Jag låter bilderna få tala för sig själva.
 







Igår var vi ute och åkte båt hela dagen, badade och snorklade.
Sen fick vi bus ryck eller så var det bara solsting? vi hittade iaf en bur som någon lagt ut i havet for att fånga fisk, så vi drog upp den och tog oss en titt, där låg det 4 stycken ålar som vi slängde i båten ehe, så middagen blev grillad ål, kanon!



Får se vad vi ska hitta på idag, blir nog en sväng ut med båten och svalka av oss lite iaf.
Vi funderar på att ta en tripp till någon annan stad någon dag, vi får se vart det bär iväg, ingenting är omöjligt när de gäller oss ;)


Hoppas ni har det bra hemma och att vädret blir bättre, för vad jag har förstått så är det svensk traditionell sommar där hemma? dvs regn regn o regn..

Mp3, ni ska ha det underbart på eran resa till Berlin, trist att jag inte kunde följa med men vi får ta igen de med något annat senare =)




Massa Pussar & Kramar från Kroatien!

Kommentarer
Postat av: joZzan

massa pussar & kramar från sverige ;D <3

2009-08-22 @ 14:03:51
URL: http://josephineemilia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas du har det bra där gumman :) Saknar dig <3 Sköt om dig.. Glöm inte skicka kort`?? =)

2009-08-23 @ 12:26:13
URL: http://lindaanygren.blogg.se/
Postat av: malin

jag säger som linda jag, skicka kort ;)

2009-08-28 @ 21:41:13
URL: http://mmalinnygren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0